350 ₴
Авторський акцент у створенні підручника зроблено на розвитку критичного мислення та формуванні ключових компетентностей учнів 4-го класу, що забезпечується:
— наявністю завдань, які спрямовані на розвиток критичного мислення, створення передумов для активної участі дитини у процесі пізнання, а також завдання, які сприяють формуванню в учнів ціннісного ставлення до світу, розвитку власних здібностей, нахилів, творчості в діяльності;
— наявністю завдань, які ґрунтуються на досвіді учнів та пов’язані з реальними життєвими потребами і зацікавленнями, забезпечують практико орієнтоване опрацювання теоретичного матеріалу; формують здатність практично діяти, забезпечують практичне застосування отриманих знань, вмінь і навичок з метою розв'язання проблем повсякденного життя у класі, родині, суспільстві.
Наявність завдань, які сприяють:
— активній взаємодії учасників освітнього процесу, комунікації та розвитку мовлення (робота в парах, групах, інсценізація, театралі-зація, розігрування діалогів)
— розвитку вмінь і навичок практично діяти (створення медіапро-дуктів (плакатів, буклетів, коміксів, мультфільмів, сценаріїв, афіш тощо); отримання матеріалів з різних джерел та їх застосування; вміння знаходити матеріал з різних джерел на задану тему)
розвитку критичного мислення, порівняння, аналізу (аналіз отриманої інформації та перевірка її достовірності, робота з таблицями, складання асоціативних кущів, павутинок, ланцюжків)
— узагальненню та розвитку творчості (створення «хмар» та «стіни» слів, лепбуків, проєктів тощо)
— Реалізація інтегрованого підходу та міжпредметних зв’язків у змісті підручника (подано завдання й інформаційний матеріал для дослідження певної програмової теми, що передбачає використання міжпредметних зв’язків. Запропоновані завдання та тексти вправ забезпечують інтегрування навчального матеріалу з різних освітніх галузей).
— Дотримання наступності щодо раніше вивченого навчального матеріалу (запропоновані завдання і питання, спрямовані на актуалізацію раніше набутих знань й умінь школярів.
— Забезпечення диференційованого підходу до навчання, індиві-дуалізації освітнього процесу (запропоновані завдання різні за рівнем складності, подано завдання на вибір, запропоновано дослідні завдання для проведення досліджень, завдання для організації навчальної діяльності учнів із різними здібностями і навчальними можливостями).
— Наявність інтерактивної підтримки (запропоновано медіа-тексти та завдання до них на розрізнення видів медіа за джерелами і способами одержання інформації, формулювання висновків за прочитаним і побаченим; використовуються QR-коди з медіатекстами, які доповнюють зміст текстів, є додатковим матеріалом для досліджень та забезпечують інтеграцію між освітніми галузями, а також дають змогу сканувати звичайною камерою смартфона велику кількість інформації за короткий час).
Основні | |
---|---|
Виробник | Видавництво «Підручники і посібники» |
Вид | Підручник |
Рік видання | 2021 |
Кількість сторінок | 160 |
Країна виробник | Україна |
Мова видання | Українська |
Користувацькі характеристики | |
Автор | Савчук А. |
Артикул | 9789660738317 |