300 ₴
В Книга зібраний матеріал по розвитку ефективної дистрибуції, що ґрунтується на практичному досвіді авторів, які працювали в західних і вітчизняних FMCG компаніях. З цієї книги, крім того, що ви дізнаєтеся про етапах розвитку дистрибуції, про типах дистрибуторів, ви ще знайдете понад 50 відповідей на часті запитання:
— Як збільшити обсяг продажів?
— Як зменшити дебіторську заборгованість?
— Як розробити робочу плату для торгового персоналу?
— Як оптимізувати роботу торгового відділу?
— Як впровадження КПК на підприємстві?
— Як вести контроль роботи торгового відділу? Приклади звітів.
— Як «клонувати» успішних торгових представників
— Як мотивувати торгових представників на збільшення торгових точок і якість продажів ТОП позицій?
— Що має контролювати керівник відділу продажів?
И багато інших питань щодо керуванню й мотивації персоналом, ефективному проведенню зборів, добору та оцінки персоналу. Всі описані технології адаптовані під специфіку українського та російського ринку та успішно застосовуються на практиці великими виробничими та дистрибуторськими компаніями. Унікальність цієї книги, в тому, що вона написана доступною мовою з великою кількістю прикладів з особистої практики та практики інших компаній.
Основні | |
---|---|
Вид палітурки | Твердий |
Кількість сторінок | 240 |
Стан | Новий |
Користувацькі характеристики | |
Артикул | 978-5-699-25369-2 |
Вага (г) | 345 |
Формат | 125x200 |